Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання:
«Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітній процес»
МІСІЯ:
створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення освітньої діяльності;
забезпечення освітньо-культурних потреб педагогів;
розробка стратегічних цілей та оперативне планування освітнього процесу.
ВІЗІЯ:
упровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій, інформаційно-комунікативних засобів навчання в освітній процес;
формування позитивного іміджу педагогічної діяльності.
Завдання методичного об’єднання
вчителів початкових класі
1. Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в організації роботи членів ШМО.
2. Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.
3. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.
4. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.
5. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.
Напрямки роботи
методичного об’єднаннявчителів початкових класів
І. Діагностично-прогностичний напрям:
створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
створення системи інформаційної підтримки вчителів;
стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
вдосконалення освітнього процесу.
ІІ. Навчально-методичний напрям:
забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
моделювання продуктивної технології інноваційного освітнього процесу;
теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення освітнього процесу;
використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
методичний супровід атестації педагогів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів.
26.02.2019р. вчитель початкових класів Оніщенко В.В. прийняла участь у Всеукраїнському педагогічній онлайн-марафон "Нова українська школа:перші підсумки та прогнози" Іваниця Г.А. Інтегрований курс"Українська мова та читання"